מגנטים לפרסום למקרר
האדם הראשון שגילה את המגנט, את הייחודיות שבו ואיך לייצר אותו כנראה לא חשב שהתגלית הפיזיקאלית האדירה שלו תגיע בסופו של דבר להיות אחד מגורמי הפרסום הקלאסיים והנוחים שקיימים במאה ה-21. מגנטים הם כיום נדבך איכותי מהפרסום הקלאסי והישיר בבית הלקוח...
כרטיס ביקור שגם משפיע
כבר כמה שנים טובות שהאינטרנט הוא לא עוד תחום חולף בעולם המחשבים אלא מהווה את הקודקוד המרכזי והמוביל בכל עולם ההייטק הצרכני. יחד עם השתלטותו על עולם המחשבים, כך הוא גם חולש על הפרסום וכדומה.
כיום אנשים לא מחזיקים בארנקיהם מגוון של כרטיסי ביקור, ובמקום זה הם שומרים את מספר הטלפון של אנשי המקצוע והחברים שלהם בתוך הטלפון הסלולארי בעל הזיכרון הענק. במידה ואין להם את המספר הם מחפשים באינטרנט אחר בעל מקצוע שנמצא קרוב אליהם בכל רגע נתון.
כך או כך, כרטיסי הביקור נעשים פחות רלוונטיים וגם אלו ששומרים אותם אצלם בארנק שוכחים שהם בכלל שמו אותם שם. הפתרון לכרטיסי ביקור שיכולים להביא לקוחות רבים וקבועים חייב היה להגיע, והוא הגיע בדמותם של מגנטים.
המגנטים תמיד מול העיניים
היתרון של מגנטים מול כרטיסי ביקור או מודעות בעיתון הוא שמגנט מספיק יפה ורלוונטי יקבל מקום של כבוד על המקרר של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. מחקרים רבים מוכיחים שאנחנו פונים פעמים רבות בכל יום אל המקרר שלנו, בין אם אנחנו רעבים, רוצים לנשנש או סתם כי משעמם ורצינו לבדוק אם משהו התחדש.
אם המגנט שלכם הונח על מקרר של אדם זה או אחר הוא יקפוץ לו לעיניים כמה פעמים ביום ויעשה את עבודתו הנאמנה כדי שברגע האמת הוא יצלצל דווקא אליכם לפני שייגש לאינטרנט ויחפש בעלי מקצוע אחרים.
הרלוונטיות של הדפסה על מגנטים משמעותית מאוד עבור מקומות שמייצרים משלוחים של אוכל, אשר יכולים להניע את הלקוח לצלצל למקום כזה לפני שהוא מתחיל לבשל או להכין לעצמו את הארוחה. מצד שני, כל בעל מקצוע יכול למצוא את השימוש באותם מגנטים כיעילים ושימושיים כאשר הוא מופיע באופן קבוע כשלט חוצות באמצע הבית של הלקוח.
הדפסה איכותית ומשפיעה
הדפסת מגנטים מסוג זה או אחר לא חדשה בעולמנו ולכן אי אפשר לקחת אותה כמובן מאליו, להדפיס מגנט פשוט וסתמי ולקוות שמישהו יתלה אותו על דלת הכניסה או המקרר שלו. כדאי לגשת אל מקום שמבצע הדפסה איכותית ומושקעת, עם מעצבים גרפיים מנוסים ומיומנים שיעזרו בעיצוב איכותי שיגרום לאנשים לרצות לשים את המגנט על המקרר.
עוד פרט חשוב בהקשר של מגנטים, הוא לחפש חברה שמנפיקה מגנט חזק ולא אחד כזה שיכול להידבק רק על מקררים וגם זה לזמן מוגבל. הרעיון מאחורי מגנטים לפרסום הוא להיות שם כשמגיע הצורך בבעל מקצוע במקרה ספציפי. ואם המגנט שלכם ייפול לפני שיצטרכו אתכם, השם שלכם כבר לא יהיה הראשון שיעלה.
המאמר נכתב באדיבות חברת "אור פרו" המתמחה בכל עולם המגנטים - http://www.orproject.net/